lördag, september 19, 2009

Kort och gott

Fick idag den roliga nyheten att jag har vunnit ett läppstift från NEVY ECO då jag deltog i en tävling hos Gabriela på http://gabriela-naturkosmetik.blogspot.com/. Jättekul och intressant att prova på detta märke. Det är ju trevligt att ha bra ingredienser runt munnen!


Var tvungen ner på stan idag då jag inte har några byxor som går att knäppa runt midjan ännu (ej utan smärta, endast träningsbyxorna går att använda). Dessvärre hittade jag endast ett par blanka figurnära byxor vilket inte är ett par som kommer att användas till vardags, men jag köpte dem ialla fall. Hem följde även tre par tights, fingervantar och strumpor. Tänkte börja leta kjolar då Tobbe ringde och berättade att barnen var less på att stå utanför H&M, så då var det bara att ta sig till kassan snabbast möjligt! Har ett svart tyg som jag köpte på rea i vintras som ev. kan passa att sy en enkel kort kjol av.


Hittade detta projekt som jag bara måste ta tag i snart! Små Converse skor att virka till Stella. Så söta!! http://monsterarkivet.blogspot.com/2009/09/baby-converse.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar